Monday, March 15, 2010

1 4 3...I love you....HAPPY BIRTHDAY AIDA...!!!!!




Yesterday was my birthday.....today all my BFF UKM's buddies surprise me with a belated birthday party.....mmg tak sangka langsung.....good acting skill.....ade harapan dpt anugerah bintang popular....sorg nk pg pejabat pos.....sorang terperap dlm bilik cik ton.....sorg tetibe kuar....bile tanye nk pg mane tak nak jwb.....nasib baik tak terase hati lagi tau.....(^n^).....but at the end.....I get an obstacle strawberry chocolate birthday cake (Cik zil punye keje).....and a bouquet of sweet yellow roses.....thanks gurlzz....nasib baik takde yg kene sekeh sbb ketuk pintu kuat gile....mengalahkan cik mamat parang tumpul je.....=p~~\(^u^)/~~

2 comments:

Anonymous said...

testing.. testing.. 1..2..3.. cuba try test... hehehhehehe...

cik cha said...

testing lagi skali.. ngeh3...